ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی....

 


 قال الحسن(ع): 

 

ايها الناس انه من نصح لله وأخذ قوله

دليلا هدي للتي هي أقوم،

ووفقه الله للرشاد وسدده للحسني .

 

 

 

اي مردم هر کس براي خدا اخلاص ورزد و

سخن او را راهنماي خود قرار دهد

به راهي که درست تر و استوارتر است هدايت ميشود و

خداوند او را براي آگاهي و هوشياري توفيق داده و

به عاقبت خوش کمک کرده است .

 

 

 

تحف العقول ص 229

 



نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت17:05---25 بهمن 1391
کلیپی زیبا با صدای سامی یوسف
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7 796


فاطمه
ساعت13:58---30 دی 1391
سلام
شهادت مظلومانه ی آقا امام حسن عسکری علیه السلام پدر مولای غریبمان مهدی موعود علیه السلام رو ابتدا خدمت آقا امام زمان عج و بعد به شما و همه ی شیعیان آن حضرت تسلیت عرض می کنم
یامهدی


یوم الفرج
ساعت9:46---28 دی 1391
سلام خواهر.کم پیدایید در خونه ی مجازی ما!!!
حاجت روا انشاالله.

با پست (آی عشق ! ادرکنی) بروزیم و منتظر حضور شما.یاعلی


دیوونه ی حسین
ساعت20:49---23 دی 1391
سلام
یه پست جدید گذاشتم به نام شهید لطفا در موردش نظر بدید ،بگید چی از این عکس می فهمید من که دلم یه جوری شد وقتی دیدمش.
منتظرم

یاحسیــــــــــن


دیوونه ی حسین
ساعت15:36---20 دی 1391
سلام
با چند پست جدید به روزیم
منتظرم

یا حسیــــــــــن


بی وفا
ساعت21:21---19 دی 1391
وقتی آدم یه گام به سوی خدا بردارد خداوند صد گام به سمتش میاد.

ینی به او حکمت می دهد، بصیرت میدهد،معرفت می دهد، طوری که وقتی خودش حرفایی که می زنه نگاه میکنه! با خودش میگه این حرفو من زدم!!!

تعجب میکنه!

خدایا به ما معرفتی بده که بتوانیم گناه را تشخیص دهیم


پاسخ:الهی امین تشکر از نظرتون در امان حق


ebrahimi
ساعت14:24---19 دی 1391

نمیدانم کبوتران بقیع چه حالی دارند
نمیدانم مسجدالنبی چقدر برای گوهری که در سینه دارد بانگ خواهد زد
نمیدانم صحن های پر باران چقدر سیاه پوش خواهند بود
ولی کاش کبوتری بودم کنار خاک بقیع بر مناره مسجدالنبی
و خداوندا کاش کبوتری بودم سپید سپید و سرشار از عشق بر آن گنبد طلا
مولای من میگویند اگر از دوردست ها هم سلام کنید شما میشنوید
السلام علیک یا رسول الله (ص)
السلام علیک یا حسن ابن علی (ع)
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)


ebrahimi
ساعت14:23---19 دی 1391

نمیدانم کبوتران بقیع چه حالی دارند
نمیدانم مسجدالنبی چقدر برای گوهری که در سینه دارد بانگ خواهد زد
نمیدانم صحن های پر باران چقدر سیاه پوش خواهند بود
ولی کاش کبوتری بودم کنار خاک بقیع بر مناره مسجدالنبی
و خداوندا کاش کبوتری بودم سپید سپید و سرشار از عشق بر آن گنبد طلا
مولای من میگویند اگر از دوردست ها هم سلام کنید شما میشنوید
السلام علیک یا رسول الله (ص)
السلام علیک یا حسن ابن علی (ع)
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ توسط فقیر
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin